torsdag 5. mars 2009

Monica sin lille verden

Ja då va de min trur å prøve meg på dinne blogg verdenen:)

Skal verte spennande, å med fri helg frå ungar har eg god tid til å blogge:)

Eg heite då Monica å bor i lille Volda. Eg bur sammen me dei to gulla mine Thea Iselin som e 1 år og Kristoffer som e 3. Kunne ikkje vore for uten dei:) Vi bur i Koldå 18 som vi trivst veldi. Eg jobba som assistent på SFO og litt på Statoil, men til hausten vert de nok på skulebenken for å gjer ferdi almen påbygg, slik at eg kan fortsette vidare me de som eg likar:) Eg gledar meg i grunn veldi. Ellers har eg verdens beste hobby. Lagar heimelaga kort å skal etter kvart hive meg på scrapping verdenen. Ditte e en hobby som tek mykje tid, men eg får og tid til vennane mine å so ser du meg også en del nede på tren:)

2 kommentarer:

  1. So kjekt at du også prøva dej innpå her;) Kjekt med alle kjente som teke turen innom blogge-land;)!

    SvarSlett
  2. hehe:) ja eg måtte nesten prøve eg og:) virka veldi kjekt:)

    SvarSlett