søndag 15. mars 2009

Helg:)

Dinne veka har gått veldi raskt i grunn..
Ungane har vore sjuke 5 av 7 daga dinne veka har fått gjort veldi mykje heime da:) men de va godt å komme orntli på jobb på Torsdag ja:)


Ferdag va de duka for kurs:)

Volda kommune vart invitert på kurs me ein lege i hypokonderi, de var ei veldi lærerikt kurs:)
Koffor i allverden skal vi gå å bekymre oss over ka som kansje kan skje?
Likte mottoet hans: 5 om dagen og 6 om kvelden:)

Etter jobb reiste eg å kjøpte meg tv. Var først nede me Kvammen, men dei hadde ikkje fått inn tven som eg ville ha så eg gjekk bort på ARdata. Der fann eg en tv som eg kunne tenkt meg, men den var 15000. sto å diskuterte me selgaren å skulle få den til 13000, de var fortsatt 1000 kr meir enn de eg hadde tenkt so eg sa fortsatt nei. Då skulle eg få den for 12500, noko som eg slo til på:) Så så vart de TV på meg. Samsung 46 tommar me raude kant rundt:) Veldi fornøgde:)

Fredags kveld

Vart eg invitert til fest me Cindy. Eg tok me meg Kristine og reiste på fest. Nede me Cindy var de god stemning når vi kom. Å i godt selskap har en de veldi kjekt:) Vi vart vel kansje litt seine ut. Vi havna til slutt på hamna, der vi koste oss enda meir. Eg mista etter kvart stemma mi å måtte til slutt kviskre. Då fann eg ut at de ikkje var vits for meg å fare på noke nach so eg tok Taxi heim:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar