tirsdag 10. mars 2009

I dag har eg vore heime me ne Thea Iselin som fortsatt e sjuke. Ho har berre lave feber som e 5 døgne ho har, so i dag reiste vi til doktoren. Ho hadde en virus innfeksjon, men hadde ikkje såre nokk ører, sår nok hals og heller va ikkje crp en høg nok til å få pencelin.
Eg fekk gjort ferdi kjøkkene mitt og i dag:D
Bilda e no lagt ut:)
De vart litt omvendt so først ser vi korleis kjøkkenet ser ut no:)
Eg e veldi fornøgde me jobben eg har gjort dinne helga. I dag kjøpte eg gardinstenger på gardin butikken her i volda til 99 kr og gardinene fann eg på princess i ørsta.











Sann va de før:S






2 kommentarer:

  1. Sjåå der ja! Kor kjempe fint det vart da!;) Du e jammen mej flinke. He du gjort det heilt åleine me?

    SvarSlett
  2. De har eg:)
    Fekk ikkje hjelp til maskeringa en gang:p
    E veldi fornøgde me resultatet:)

    SvarSlett