lørdag 2. januar 2010

I dag kan dokke tru vi har hatt de gøy:)

Første dag der ungane kunne vere litt ute å vi har hatt de kjempe gøy:)
Eg å Kristoffer tok oss en ake tur nedover til Europris, der eg kjøpte ny sko hylle, litt små ting å so kjøpte eg meg ei korg hylle som eg skal ha på badet til sokka å litt anna forskjellig:) Vi handla no litt sidan de e Søndag i morga å so reiste vi heim å der fann Kristoffer ut at han skulle ake meir:) so han tok me seg systa si å rente ei stond i veien. Eg må sei eg va litt bekymra første gangen, men Thea Iselin klarte seg kjempe bra:) Litt knall å fall må enn tåle:p

Når vi kom inn laga vi oss mat å ette de tok eg å lagde til den nye korg hylla å badet å rydda å vaska der inne. Etter de va de tid for Varg Veum mens eg la sammen klede å para sokkane som har hopa seg opp i jula:p
Altso en kjempe kjekke dag:) Legge ut litt bilde av ungane sine ake tura:)

Kristoffer nede me Kiwi, kom
oss nesten dit før eg tok beina fatt:)

Thea Iselin å Kristoffer på vei oppover veien.

Som desverre endte i bom, krasj:P
Eg trudde nesten Thea Iselin skulle le seg i hel:p


So et vakkert bilde av mine 2 barn der faktisk
begge ser på kamera:D




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar