fredag 1. januar 2010

Godt nyttår:D

Ja då va de blitt 2010:) Håpe alle får eit fint år.
Begyndelsen på mitt år vart litt spesielt.;)
So skal de bli spennande å sjå ka som skjer ditte året. Nokre av dei tinga eg veit skjer e:

-Skule start 4 januar (vil egentli ha litt lenger ferie da, men e vel berre å hoppe i de)
- Eg verte 23 å Geir 20 i januar.
- Klasse tur til Berlin
- Russe feiring
- Mi kjære bestemor verte 90 år (gleda meg til å reise ned å feire ne:)
- Sommar å tur til Kr.sand til dyreparken å sjå Kaptein Sabeltann
- Thea Iselin verte 3 år
- For håpentlivis skule start på høgskulen i Volda
- Kristoffer 5 år

Mine nyttårsforsett:D
- Ikkje få mindre enn 3 på noken prøve
- Scrappe å lage fleire kort
-Prøve å verte flinkare å blogge kvar dag:)
- Godte fritt år (skal gjer mitt ytterste for å få de te:D)
- Har kjøpt russe kleda mine litt små å eg har tenkt å gå ned 25 kilo ditte året. Noke eg skal KLARE:D å so skal eg inn i en spesiell kjole til 90 års dagen til bestemor.
Kjem til å blogge om kordan prosessen av slanke proskjektet mitt går:)

Eg gratulere min kjære bror Kjell Ole me dagen i dag:D

Siden bonna fortsatt ikkje e friske so måtte eg finne på noke me dei, so i dag har i laga heime laga pizza å nytte den til en kosli film:) Legge ved noken bilde av prosessen:)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar