mandag 11. mai 2009

Mandag = ny start??

Mandag: kan de bety ny start?
Ja kansje de, men de vart no ikkje de på meg i dag da.. skulle jo i grunn på spinning i dag, men de vart ikkje noke av i dag sidan eg skulle på møte i barnehagen.. som ikkje va før i morga;)
Men må no seie de at eg har no bevegde meg mykje i dag alika vel.. gjekk i barnehagen, gjekk til å frå jobb å so ny tur i barnehagen på de en kan kalle en bom tur!!
So har vel kansje ikkje so dårli samvittihet allika vel:p
Men kansje TIRSDAG kan vere en ny start?
Ellers so går eg å berre gleda meg til FREDAG å til eg skal på VENGABOYS.. Ditte skal nok verte ei kjempe veke sjøl om starten ikkje vart heilt som den skulle:p

2 kommentarer:

  1. du må sei fra når du skal på spinning for då kan me hive oss på ilag;) Eso mykje bedre når nåken masa på mej. For det blir no aldri me mej om ej skal finne på det sjølv:p

    SvarSlett
  2. den e eg me på:) e litt kjedli å trene aleine:/ men ta å finne oss en dag vi fer i lag da:)

    SvarSlett