lørdag 9. mai 2009

En kjempe fine laurdag:)

I dag har eg våre aleine me snuppa mi:) Vi har rydda å vaska hus å mens Tuppelure sov trena eg litt:) Har og lagt sammen litt klede å rydda i vinter kleda, men har funne ut at for å fortsette so trenge eg nok litt fleire oppbevarings boksa fra europris:)

Har og sett filmen Eragon, som eg synest ikkje e so verst å har bestemt meg for å lese boka. Tenke og kansje litt framover i tid mot særoppgave i norsk.


Ellers so såg eg på en anne blogg ei kjempe fin lynet mc queen seng som hadde passa kjempe godt til Kristoffer. men so fann eg ei anna seng som kansje passa mykje beire siden vi ikkje har alverden me plass:) Den va kansje i dyraste laget so de må nok verte bursdags gave te dei begge, men må sei eg e veldi i tvil på ka eg skal velge:)








2 kommentarer:

  1. Kjekke innlegg du skrive;)! Men synst køysenga va mest praktisk om den skal vere til begge to. Den va gutete og jentete på samme tid;) Men bil senga va også veldig tøff da!

    SvarSlett
  2. eg e veldi usikker på ka for ei eg skal velge, men so e de sann at køysenga e veldi praktisk for de e ei seng til;) + at der e hylle te bøke å leike:)

    SvarSlett