fredag 8. mai 2009

Då va de endeli helg i gjen:)
Ei helg som skal nytast på de fullaste.. Trur kansje eg har alt for mykje eg skal gjere dinne helga at eg ikkje når over alt;) men enn får no sjå kor de går:)

Ting som SKAL gjerast dinne helga:
  • Rydde i kleskap og skuffer
  • Ha vekk vinterkle i bytte mot sommarkle
  • Vaske kle
  • Legge sammen kle (har en heil hau)
  • Lage konfirmasjonskort
  • Jobbe litt me bursdags gava til systa
  • Kose meg sammen me ungane
  • Gå litt tura
  • Trene litt
  • Sjå litt tv

De va no berre ei liste over noke ta de eg skal få gjort;) men har utsatt de so lenge no at de e på tide å gjere de;) Eller so ønska eg alle ei flotte helg:D

P.S å so må eg no prøve å få blogga litt meir enn de eg gjer, for de e jo i grunnen veldi arti:)

2 kommentarer:

  1. Du he virkelig litt å henge fingrane i dinne helga;) Men tenk kor deilig det e når det he blitt gjort;)! Off, rydde skoffe og skap e ett evig langt prosjekt her i huset. Blir liksom aldri ferdig:/ hehe

    SvarSlett
  2. nei de e noke me de.. har so mykje for små klede no so eg berre må få vekk å so e de no disse vinterkleda da.. blir dei forsmå til hausten i gjen liksom;)

    SvarSlett