mandag 26. juli 2010

Kjøkkenskap rydding


Mens ungane har leika kaptein sabeltann og sunniva har mora rydda i kjøkken skap å kles skap i dag. De va godt å få vekk for små klede å flaske som ikkje har blitt brukt på lenge. De e i grunn rart kor fort tida går. De e ikkje lenge sida Thea Iselin va inne i magen min eller sida Kristoffer va baby. føle nesten tida går i frå meg, so en må nyte alle daga enn kan me disse små trolla våra.
Ellers har eg og ungane hatt en fin sommar hittil. Vi har våre me farmor i over 3 veke å har kosa oss veldi nede i sør. Noken av dei tinga vi he gjort e dyreparken, Kristiandsand, kino, bada, kongeparken, sooola oss, fått brennkoppa (Thea Iselin), halsbetendelse (Meg) Kaptein Sabeltann show og masse, masse meir:) i staden for å skrive detaliert om de legge eg ut en del bilde som vise en del ta de vi har kost oss me i sommar :)¨













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar