tirsdag 5. januar 2010

Senebetenndelse:S

I dag fekk eg konstantert ka verken i henda mine e! Nemeli sene betendelse.. Eg skal gå på en kur som e muskelavslappande so får enn håpe de hjelpe:)
Ellers i dag so har eg rydda hus å hatt date me soveromet mitt å Varg Veum mens eg la sammen klede:) I grunn ganske go terapi me han:p
Godte streiken min går veldi bra å søt og salt suge e begynt å forsvinne so noken daga til no so trur eg at eg skal kunne klare å over leve:)
I dag lagde eg kjøttkaker til disse gutane som har masa om de kjempe lenge, men sidan eg ikkje lika de so vart de litt wokka grønsake å biff på meg:D å Jenny da:) kjempe kos å ha hinne me te middag:)
I morga må eg ta beina fatt på skulen i å me eg ikkje kan kjøre bil dei første dagane pga medisinen.. Men de skal nok berre gå bra:D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar