tirsdag 29. desember 2009

Host, host å atter host:S


Nokk en dag der ungane har våre sjuke, so de vart no ingen ake tur på oss i dag, men får håpe ungane e i beire form i morga so enn kan nyte litt dinne ferien våra:)

Ellers i dag har eg våre på Dyrøy å sett på golv til rommet til ungane, valgte ut ett litt mørkt golv å so skal eg male romme deira enn litt kvitare farge enn den som e der no:)

So måtte eg atter en gang levere inn mobilen min til reperasjon, håpe eg får ny dinne gangen so eg sleppe alt tulle me den:S

Va innom ekspert en tur me å kjøpte meg en kontroll til til Wiien min so enn kan spele 2 player på mario spele mitt:) kjempe arti!!:D Kristoffer e heilt inne i de å syns de e kjempe arti å spele:)
Ditte e ei av banene på mario spele å den e i grunn till vanskeli:p

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar