torsdag 8. oktober 2009

En tur til Åse sjukehus

I dag gjekk turen til Åse sjukehus, der Kristoffer skulle alergi testast.
Han vart testa for midd, katt, hund, pollen og bjørk.
Men heldivis slo ikkje testen ut på noke anna enn husdyra.
De e no på en måte kjempe kjipt i å me at vi kansje må kvitte oss me den kjære musse pusen våra. Noke eg ikke har noke lyst til, men om de e de som skal til for at store golle mitt helde seg frisk må de berre bli sann.
Også drømmen om hund må leggast på hylla ei stond.
Ellers so va vi en tur på moa, der eg vart frista til å kjøpe meg litt hobby saker i gjen. Men de e no so mykje fint å oppdrive:D
Kristoffer fekk også seg eit legosett forde han va so flinke på sjukehuse i dag.
De va ett sett som han kunne skrue av å på hjula på bilane å de falt godt i smak!
Ellers fann eg ikkje noke anna som eg hadde lyst på.
No sitte eg her heime å skal til å gjere ferdi en liten overaskelse til ei god venninde:D må nolage noke ta de nye eg kjøpte meg i dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar