søndag 8. mars 2009

Ja då va helga nesten over:S

Ditte har vore ei koseli å kjekke helg:)
Den begynte me fest fredagskvelden nede me ei venninde ta na Tore. Cindy, Ronny og Even var også med:) Eg å Cindy hadde mykje prating å ta i gjen so vi va vel til tider usosiale å snakka mykje. Vi var også på besøk me mammaen til Tore, som bur i samme huse som Hege.
Ho e ei kjekke dame å hadde venninda si på besøk. Vi alle sammen koste oss. Snart va de på tide å gå nedover, der vi delte oss. Eg, Cindy og Ronny gjekk ned på Franc, der vi betalte heile 100 kr i inngangs billett. Men må nok seie den var vert de:) Der va monge kjente som vi snakka me:)
Til slutt enda vi på nach opp me meg:) Cindy sov over so vi satt å snakka å koste oss me kvitlauksbaguetta som Cindy visst ikkje likte:p Eg gjekk å la meg kl 8, men fekk ikkje sove lenge før eg fekk besøk ute i senga:) ikkje berre av 1, men av 3 stk. Cindy, Tore og Kristian. av en eller merkeli grunn sovna vi alle i hop.

Laurdagen min gjekk me på å gjere klar til å male å fekk på grunninga på kjøkkenet mitt. Men kom meg ikkje so langt før eg fekk telefon av Steffen om at Thea Iselin va vorte sjuke. Å eg som dei fleste mammaer ville ha jenta mi heim so eg kunne pleie ne:)

I dag Søndag var Thea Iselin vorte beire so ho reiste tilbake til pappaen og broren sin:) Då va eg nok en gang i gang med å male kjøkkenet:) No sto fargen CHI for tur. Etter å ha mala eit størk til satte eg i gang med å rydde å vaske kjøkkenskap. Fann mykje som eg kunne ha vekk ja:) Har også vaska stua mi i dag å rydda i den. Gleda meg kjempe mykje til kjøkkenet e ferdi mala so eg kan ordne å kansje få en litt meir moderne look:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar